reklama

Stres - základ života alebo maturita v plnom prúde

A je to tu. Tá dlho očakávaná chvíľa. Všetci sme sa na to pripravovali, ale ešte to vážne nemuselo prísť...Akoby to bolo iba včera, keď sme na strednej boli prvýkrát a zoznamovali sme sa. Vtedy sme ešte presne netušili, čo nás čaká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Stres - to je to jediné, čo v posledných dňoch zažívam. Teda ja ani moc nie, ale moje okolie sa v ňom riadne topí. Ja som asi obrnená, aspoň na chvíľu, začnem stresovať až v utorok ráno alebo tesne pred prijatím maturitného testu. Začnú prúdiť myšlienky a ja sa budem v nich topiť a stále budem dúfať, že stres pominie. Chvalabohu,že som sa narodila ako optimistka, inak by som toto obdobie asi neprežila. Už ani odreagovať sa nemám kde. Aj na facebooku to už dokonca vypuklo. 3/4 z mojich priateľov je v maturitnom ročníku, takže dnes čítam iba statusy v zmysle: mal by som sa začať učiť,ja nič neviem alebo už to prišlo. Cez icq - čko prúdia všetky minuloročné testy a všetky gramatické opakovania, ktoré sa nám podarilo zohnať a stres sa šíri ďalej a ďalej. A to je už príliš veľa stresu za jeden deň. Mala by som ísť učiť asi aj ja, ale väčšina pomaturitných kamarátov aj tak tvrdí, že na písomné sa nemám čo učiť. Tak si pozerám problematiky vo svete a tipujem, čo by sa mohlo v témach asi tak objaviť. Počula som už tipy na aktuálny vlastenecký zákon, ktorý by som prijala alebo tému Haiti, ktorá tiež nie je na zahodenie. No stále dúfam, že bude krásna téma na úvahu a ja sa do sýtosti vybúrim. Dúfať môžem. No nič, uvidíme asi až v utorok ráno...A neskôr aj v stredu z angličtiny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sa teším, keď budem na vysokej (teda, ak ma na nejakú príjmu, v čo tajne dúfam) a budem sa smiať na tom, aká bola tá stresjúca maturita ľahká...

Zuzana Tureková

Zuzana Tureková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som všedná baba, ktorá sa možno chce podeliť so svojimi úvahami a zážitkami.:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu